3/04/2018

WISHLIST ZAFUL


Heja! Jak tam u Was ? Pogoda dopisuje ? U mnie aktualnie świeci słońce, a ja leżę chora w domu, trochę szkoda. Od 4 dni oficjalnie mamy marzec, a skoro jest marzec to tym bliżej do wiosny. Nie mogę doczekać się, aż  będzie robiło się coraz cieplej i pozbędziemy się tych uciążliwych kurtek, szalików itp.
Postanowiłam, ze zobaczę co dzieje się na stronie ZAFUL, znalazłam kilka fajnych rzeczy i mam nadzieję, że wam również się spodobaja ! Miłego dnia/ wieczoru.


                                      click                                                                      click


                            click                                                     click                                       click

1. ZAFUL DZIEŃ KOBIET: click
2.SPECJALNA OFERTA DLA KOBIET: click
3.OFERTY DNIA: click



Mam dla was  również kod rabatowy do sklepu ZAFULZAKIRA


9 comments:

  1. Bardzo fajna bluzka w paski :)

    ReplyDelete
  2. Ciekawe propozycje

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi

    ReplyDelete
  3. Super ubranka, kliknęłam :*

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubię produkty od Zaful <3 Bardzo podoba mi się ramoneska <3

    ReplyDelete
  5. Mam tą ramoneskę i jest świetna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/jeansowa-katana-z-futerkiem.html

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne propozycje:) Chociaż wiosny u mnie za oknem nie ma..
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
  7. świetne propozycje <3 totalnie w moim guście :) szczególnie ta jeansowa kurtka :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetna wishlista! Poklikałam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete