2/26/2018

EMPTY


Od pewnego czasu czuję pustkę. Przytłacza mnie duża ilość spraw, które w tej chwili się dzieją. Zaraz mamy marzec, a dopiero witaliśmy Nowy rok. Aż trudno mi uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Przede mną testy gimnazjalne, które zdecydują do jakiego liceum się dostanę, muszę już nastawiać się psychicznie. Oczywiście jak to ja stresuje się chyba najbardziej z reszty znajomych. Dopiero rozpoczynałam przygodę z gimnazjum, a teraz ona dobiega końca. Będzie mi trudno pożegnać się z przyjaciółmi, każdy pójdzie w swoją stronę. Mam nadziej jednak, że w jakiś sposób uda nam się utrzymać kontakt, a ja dostanę się do naprawdę dobrej szkoły.



Blouse: click

10 comments:

  1. Ładne zdjęcia ;)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. szybko czas leci to prawda. sama nie wiem kiedy mi życie tak przeleciało przez palce. pamiętam jak miałam 15 lat, jak szłam do technikum, jak kończylam gimnazjum i technikum. nie dawno skonczylam studia, albo i dawno , bo jakieś 2 lata temu . a teraz mam 3letnie dziecko i nim sie nie obejrze to córka pojdzie do szkoly.

    mam nadzieje,ze sie dostaniesz do wymarzonej szkoły :)

    ReplyDelete
  3. Niestety wszystko biegnie razem z nami, czas również. Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  4. Masz racje, czas od Nowego Roku też mi bardzo szybko przeleciał, aż nie wiem kiedy to się stało. Bardzo ładne zdjęcia, pięknie wyglądasz,

    Buziaki :*
    Zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  5. Gimnazjum to tylko pierwszy krok, w technikum jest o wiele lepiej :)

    ReplyDelete
  6. Gimnazjum to były fajne czasy :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    ReplyDelete
  7. Gimnazjum to tylko pierwszy etap prawdziwej nauki Kochana :) w liceum jest o wiele fajniej czy nawet w technikum :) Ale życzę Ci aby Twoi przyjaciele nawet gdy skończycie gimn byli zawsze przy Tobie :) i życzę powodzenia na egzaminach gimnazjalnych :)

    PS. śliczny ten Twój T-shirt :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Też się stresowałam. Ale test gimnazjalny to nic w porównaniu z maturą czy sesjami na studiach. Ciesz się póki możesz. :P Powodzenia!

    thewavyocean.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nie martw się! Z pewnością uda Ci się utrzymać kontakt z przyjaciółmi z gimnazjum:) Trzymam kciuki, żebyś dostała się do dobrego liceum:) śliczna bluzeczka:)

    ReplyDelete