4/16/2018

APRIL/ ZAFUL

Ostatnio jedyne o czym myślę, to jest to żeby napisać egzaminy i mieć to już za sobą. Myślałam, że nie będę się zbytnio stresowała jednak jest inaczej. Nie pisałam tutaj od miesiąca tylko i wyłącznie z tego powodu, byłam myślami gdzie indziej niż blog, który jest dla mnie czymś ważnym. Zostały mi dwa dni do egzaminów, a ja zdecydowałam, że  się tutaj pokaże. Mamy kwiecień i jestem mile zaskoczona pogodą, która nas przywitała. Czuję się jakby były wakacje a do nich jeszcze trochę czasu.
Widzimy się w kolejnym poście!




4 comments:

  1. śliczną masz bluzkę :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajna bluzka ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    ReplyDelete
  3. Super stylizacja! :) A co do egzaminów, to fakt że lepiej skupić się na tym. W końcu blog nie koniecznie jest wiecznością a edukacja jest na prawdę ważna w życiu.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    ReplyDelete