May 02, 2017

I AM NOBODY




"Jestem nikim". Przecież właśnie tak jest. Sądzisz tak, ale przecież sam nie jesteś tego pewien, czy aby na pewno jesteś nikim ? Przecież każdy jest człowiekiem, żywą postacią, którą osacza świat. Jesteś kimś dla rodziny i zapewne przyjaciół. Jesteś kimś dla siebie. Nie sądzisz tak ? Jeśli nie, powinieneś zacząć. Każdy jest kimś ważnym czy ważniejszym na tej planecie. Zapomnij o sławnych osobach, zapomnij o internecie. Wtedy zadaj sobie pytanie " Czy ja kimś jestem" i sam sobie na nie odpowiedź. Tak jak uważasz. Wszyscy powinniśmy być sobą, pokazywać siebie i nie wmawiać, że jesteśmy nikim bo wcale tak nie jest. Jesteśmy ludźmi, którzy powinni szanować siebie i nie zwracać uwagi na obelgi. Jesteśmy kimś, a mówiąc kimś czyli sobą. Jesteśmy osobą wyjątkową, której kopii na tym świecie się nie znajdzie. Jesteśmy wyjątkowi.









April 08, 2017

ME AND MY FRIENDS

Kiedyś nie zdawałam sobie sprawy, że osoby takie jak te istnieją. Przyjaciel to osoba, z którą zawsze pogadasz, pośmiejesz się. Kiedyś nie myślałam, że dzięki nim poczuje się bardziej pewna siebie. Poradzę sobie z najmniejszym problemem jaki stanie na mojej drodze. Z czasem to czego nie znałam, poznałam lepiej. Teraz jest wszystko na swoim miejscu, do końca może i nie, są jakieś przeszkody, ale radzić zawsze sobie trzeba. Poruszałam juz temat przyjaźni na tym blogu, ale wtedy raczej w innej formie niz ta. Uwielbiam osóbki, które mnie w tej chwili otaczają i jestem im wdzieczna za to, że mój uśmiech widnieje dalej na twarzy.











Dodatkowo jakis czas temu przyszła do mnie paczka z Rosegal.





             |PALETA| |CIENIE| |PĘDZLE|            |BRWI|

Zapraszam również na bloga Julki !












April 01, 2017

JAK SPĘDZIĆ AKTYWNIE WOLNY CZAS W WIOSNĘ ? 3 OUTFITS



Oficjalnie mogę napisać, że jest wiosna. Dziś mnóstwo osób chodziło tylko i wyłącznie  w koszulkach, należałam do tych osób oczywiście. Cóż, w tym poście chcę podzielić się z wami jak aktywnie spędzić wolny czas w wiosnę.


1. Rower- jazda poprawia kondycję. Uwielbiam spędzać czas w ciepłe dni jeżdżąc z przyjaciółmi, natomiast jeżeli masz ochotę pojeździć samemu wez słuchawki i włącz swoją ulubioną playliste.




2. Spacer - wydaje mi się, że to jedno z najlepszych form spędzenia wolnego czasu. Wystarczy założyć wygodne buty i wyjść z psem, przyjaciółmi lub nawet z rodziną bądź samemu!



3.Bieganie- kiedy wiem, że jest już ciepło fajnie jest iść i trochę pobiegać. W taki sposób równie dobrze można sobie poprawić kondycję, później nie będzie problemów z szybkim zmęczeniem.




4.Siłownia plenerowa- myślę, że każdy o takiej słyszał i pewnie u każdego w mieście taka się znajdziej. U mnie są dwie, a przynajmniej ja tak sądzę haha. To dobry sposób na pocwiczenie sobie doslownie za darmo.


5.Basen- po pierwsze po wyjściu z basenu jest mniejsza szansa na jakiekolwiek przeziebienie niż w zimę. Kto nie lubi spędzić trochę czasu w wodzie ? Popływać czy nawet posiedzieć? Ja osobiście uwielbiam.


                               |T-SHIRT| |BODY| |SWEATER|


Który sposób przypadł wam do gustu ? 
Może któryś z trzech outfitów wam się spodobał ? 
Trzymajcie sie !





March 20, 2017

DAY | ZAFUL.COM


Uszczesliwia mnie fakt, że robi się coraz cieplej i wyczekuje już dni, w których będę mogła zdjąć kurtkę i szalik. Ogólnie dzisiejszy dzień zaliczam w 100% do udanych. Pierwszy raz od jakiegoś czasu spędziłam go swobodnie z przyjaciółmi i jestem z tego powodu zadowolona. Brakowało mi takiego wyjścia na powietrze i siedzenie tak, rozmawianie, robienie zdjęć czy coś. Tak to odkąd pamiętam, zimne dni to tylko do galerii, nudziło mnie już takie jeżdżenie, a ten budynek znam dosłownie na pamięć. 


 Jutro pierwszy dzień wiosny! 









February 23, 2017

IT'S GOOD


Korzystając z tych ostatnich dni ferii postanowiłam wybrać się na małe zdjęcia. Cieszy mnie fakt, że wreszcie nie jest zimno i nie ma śniegu, lubię zimę, ale w tym roku wyjątkowo mi sie dłuży i poprostu mam dosyć chodzenia w kurtkach, szalikach i innych ciepłych rzeczach. Akurat było wtedy naprawdę  ciepło nie wspominając o wietrze. Dopiero pisałam posta, w którym wspomniałam, że ferie mi sie właśnie zaczęły, a tutaj już muszę myśleć o powrocie do rzeczywistości czyli szkoły. Ten rok szkolny raczej szybko mi leci, wydaje mi się, że zanim się obejrzę znów powitam piekne słoneczne dni, które tak bardzo lubię.









February 15, 2017

mom jeans | sammydress, dresslily, zaful












Szczerze pomimo tego, że ferie zaczęły mi się juz w ten weekend nauczyciele zadali sporo nauki, przynajmniej pracy domowej nie zadali wcale, to jest plus. Jestem pewna jednego, że w te ferie nie będę mogła  się rozleniwić i nic nie robić, a raczej siedzieć przed książkami, oczywiście spędzać czas ze znajomymi będę nie to, że odrazu moim życiem przez dwa tygodnie będzie książka od Histori czy jakiegokolwiek innego przedmiotu. Osoby, które teraz rówież mają ferie życzę im aby były naprawdę miło spędzone.

Przy okazji mam kilka zdjęć rzeczy z paczek, które chce wam teraz pokazać :)


Click( strona główna, nie ma nigdzie produktu)



Click ( nie mogę znaleźć więc daje stronę
Głowną)










Jeżeli w linku podana jest strona główna znaczy, że nie ma tej rzeczy lub nie mogę znaleźć.

Widzimy się w kolejny poście!