2/05/2018

LONELINESS/ ZAFUL VALENTINES DAY SALE


Czujesz się samotna, odrzucona, ale czemu ? Zadajesz sobie to pytanie dosyć często od dłuższego czasu, a i tak nie znasz odpowiedzi. Zastanawiasz się co z tobą jest nie tak. Jesteś naiwna i sama się dajesz ? Czy to jednak jakiś inny powód. Masz sny, które Cię niepokoją, osoby, które są dla Ciebie ważne olewają Cię, tylko dlaczego ? Próby dowiedzenia się nie wychodzą, w takim razie pora czekać na odpowiedni moment, możliwe, że za jakiś czas dowiesz się co tak  naprawdę robisz bądź robiłaś nie tak.





Zaful valentines Day sale 
Za jakiś czas Walentynki dlatego daje 2/3 propozycji stylizacji z Zaful ;) 


          click                 click                       click

valentines day sale: click
valentines day 2018: click
valentines day deals: click

12 comments:

  1. Śliczna ta różowa bluza :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bluza ma śliczny kolorek ;) Osobiście rzadko takie noszę, ale podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia i fajna stylizacja :) Podoba mi się ta czerwona bluzka, jest taka oryginalna :)

    ReplyDelete
  4. Samotność faktycznie czasami mnie niestety przytłacza. Świetna bluzka ! W linki również poklikałam :P

    ReplyDelete
  5. Bluzka jest super, sama sie nad nią zastanawiałam!

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia i ubrania bardzo w moim guście :)

    ReplyDelete
  7. Czerwona bluzka i buty są świetne <3
    Miłego wieczoru
    My blog

    ReplyDelete
  8. Bardzo ladnie Ci w rozu :) kliknelam w linki do wspolpracy z zaful :P

    ReplyDelete
  9. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ale jestes sliczna!
    zapraszam równiez do siebie https://wearona.blogspot.com/

    ReplyDelete