1/10/2018

ZAFUL VALENTINES DAY 2018


                          click                                               click                                                click


Jakiś czas temu zrobiłam mały przegląd sklepu ZAFUL. Uwielbiam ten sklep i styl jaki w nim panuje, więc często kiedy mam odrobinę czasu bądź jestem chora, przeglądam go. Zauważyłam, że  ukazało się wiele nowych rzeczy i są naprawdę świetne i warte zauważenia. Jeżeli jesteście ciekawi zachęcam was do zajrzenia do nich na stronkę!




                          click                                                 click                                              click

,,Valentines Day 2018": Click
,, Valentines Day deals": click
,,Valentines Day sale": click

19 comments:

  1. Zakochałam się w tych swetrach ♡

    ReplyDelete
  2. Sweterek w pompony jest genialny :*

    http://luxwell99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ten czarny wyglada super.

    ReplyDelete
  4. Miałam okazje zamawiać ubrania z zaful i byłam bardzo zadowolona. Te rzeczy są piękne :)

    ReplyDelete
  5. Klikniętę :) Też uwielbiam ten sklep, bo ma bardzo na czasie ubrania i widać, że próbują nadganiać aktualne trendy i to jest fajne :)

    ReplyDelete
  6. Ładne sweterki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Genialne te sweterki :)
    Poklikane :)

    http://ametystova.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Cudne rzeczy ❤
    Pozdrawiam
    My blog

    ReplyDelete
  10. Śliczne te sweterki, bardzo dziewczęce :-)

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładne rzeczy! Najbardziej podoba mi się burgundowa hiszpanka! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    ReplyDelete
  12. Piękne ciuszki ! Miło oglądać coś fajnego , ale szkoda tylko , że na mnie takich cudowności nie ma za duża w obwodzie HAHAHA

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    ReplyDelete
  13. o boże wszystkie te rzeczy sa mega chyba sobie cos z tego kupie!
    Zapraszam <3
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam ciuszki marki Zaful! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. O kurde, wszystkie propozycje są genialne. Na pewno tu wrócę i poklikam. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Ładna katana. ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete