1/18/2018

CZY WARTO KUPOWAĆ W LUMPEKSACH ? /+ ZAFUL VALENTINES DAY



Bardzo duża ilość ludzi nie jest przekonana co do lumpeksów, ale dlaczego? Właściwie jest wiele typów człowieka. Są osoby, które z miła chęcią by się tam wybrały i spędziły naprawdę sporo czasu aby znaleźć coś wartego uwagi, znajdą się osoby, które wchodzą tam, ale nawet dobrze się nie rozejrzą i stwierdzają, że nie ma nic ciekawego, ale są osoby, które sadzą, że nie będą ubierały się w tak zwanych szmatka. Ale czemu? Przecież to też ubrania, może co poniektóre naprawdę są zniszczone i nie warto się za nie brać, lecz można znaleźć dużo pożytecznych rzeczy. Na tych zdjęciach mam na sobie spodnie z firmy ,,wrangler''. Zostały przerobione z długich na krótkie i są naprawdę świetne. Kiedyś i ja nie byłam przekonana co do lumpeksów, zmieniłam  do nich zdanie dzięki mojej przyjaciółce, która pewnego lata mnie namówiła.  Spodnie są przerobione przez nią i myślę, że wykonała naprawdę świetną robotę. Moim zdaniem warto kupować w lumpach i nie przejmować się zdaniem kogoś innego. Spodnie takie jakie są pokazane na zdjęciach można zakupić nawet za 2,50 zł, a to raczej warte? Jeżeli jeszcze ktoś z was nie odwiedził lumpa w swoim mieście niech chociaż spróbuje i sam się przekona. Nawet w takich miejscach można ubrać się modnie i na czasie, z mniejszymi wydatkami !




Również teraz na zaful trwają promocję związane z walentynkami. Jeśli ktoś z was jest ciekawy zapraszam !



  • VALENTINES DAY 2018 click
  • VALENTINES DAY SPECIAL click
  • VALENTINES DAY SALE click
                            click                                               click                                             click


KRÓTKIE SPODNIE DLA KOBIET: dresshead

17 comments:

  1. na lumpeksach można czasem znaleźć naprawdę bardzo ciekawe rzeczy :)

    ReplyDelete
  2. Super fotki :* ja też nie rozumiem, dlaczego wiele ludzi nie jest przekonana co do lumpeksow. Osobiście planuje jakiś niedługo odwiedzić, gdy tylko znajdę troszkę czasu :3

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam kupować rzeczy w lumpeksach! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia, a jeśli chodzi o lumpeksy to bardzo je lubię, czasami serio można znaleźć mega perełki a kupi się je dosłownie za grosze

    ReplyDelete
  5. Tam czasami można znależć wspaniale perełki :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja nie lubię lumpeksów głównie z tego powodu, że nie mam cierpliwości, aby wyszukiwać ubranie przez tyle czasu. Za to zazdroszczę tym, którzy umieją temu poświęcić dłuższą chwilę i znaleźć perełki!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny post, ja osobiście mogłabym się ubierać w lumpeksowe ubrania ale nie mam czasu ani cierpliwości do takich rzeczy :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo lubię lumpeksy! Można tam znaleźć oryginalne ubrania, takich których nie ma w sieciówkach. I za to bardzo je lubię :3


    diannstyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pierwsze zdjęcie jest mega! Ja jestem jedną z tych osób, które nie są przekonane, a to dlatego, że ja lubię jak w sklepie wszystko jest ładnie ułożone i wygląda tak estetycznie. W lumpeksach wszystko jest w mega ścisku i pomieszane rzeczami i rozmiarami i to mnie nabardziej odstrasza.

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam lumpeksy. Moje najlepsze ubrania są właśnie z tego miejsca :)
    obserwuje

    ReplyDelete
  11. W lumpeksach można znaleźć świetne rzeczy. Trzeba tylko wiedzieć gdzie i kiedy szukać

    ReplyDelete
  12. Śliczna stylizacja :-]Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    ReplyDelete
  13. Wiem, że w lumpeksach można znaleźć super rzeczy ale ja nie potrafie się tam odnaleźć :(

    mój blog zapraszam

    ReplyDelete
  14. There is so much stuff to find in second hand stores. Sometimes brand new or cute,ore elegant. I just love it there. You look cute by the way. I just follow your blog. Can we follow each other?

    ReplyDelete
  15. Ciekawa stylizacja. :)
    Zapraszam na konkurs na naszym blogu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Nice post! Your blog is amazing!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wszystko w moich kolorach! W lumpie fajne rzeczy można znaleźć :)

    ReplyDelete