1/04/2018

NEW YEAR


Kilka dni temu powitaliśmy Nowy rok, czy się z tego cieszę ? W pewnym sensie tak, poprzedni rok jeżeli chodzi o pewne kwestie był fatalny. Chciałabym, aby w tym roku było o wiele lepiej i żeby było mniej zmartwień, niepotrzebnych kłótni, wypadków czy czegokolwiek innego. Nie będę się opierała na słowach ,,Nowy Rok, nowa ja", sądzę, że to bez sensu, brzmi to jakbyśmy chcieli udawać kogoś kim nie jesteśmy w rzeczywistości. Kiedyś próbowałam, nie wychodziło, więc nie chce ciągnąć tego dalej.
Kończąc mój mały wywód.
Chcę abyście ten rok wykorzystali jak tylko możecie, więcej sukcesów, zdrowia, szczęść i zero niepotrzebnych sprzeczek i innych bezsensownych rzeczy.
Dziękuję za tamten rok!




                                  outfit: click

11 comments:

  1. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie udany :)

    ReplyDelete
  2. Szczęśliwego Nowego Roku! Spełniania marzeń, zdrowia i czego zapragniesz! :)


    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Najlepszego w nowym roku! Myślę że ten rok będzie dla mnie bardzo udany - w końcu ten rok jest liczbą parzystą :)

    ReplyDelete
  4. Super zdjęcia i oby ten rok był lepszy od następnego! :*

    http://luxwell99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy. Ślicznie wyglądasz

    http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Życzę Ci tego aby ten rok był dla ciebie o niebo lepszy:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja chce w tym roku w końcu rozkręcić swojego instagrama.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  8. Ja mam kilka postanowień chociaż nie wiem co z tego wyjdzie. Szczęśliwego nowego roku!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete