11/28/2017

FOR YOU/ DRESSLILY SALE


Dla Ciebie. Dla ciebie zrobię  wszystko, a mimo to Ty i tak tego nie zauważasz. Nie widzisz jak sie staram, pomagam, wspieram, jestem wtedy gdy najbardziej tego potrzebujesz. Ty natomiast i tak udajesz, że tego nie widzisz. Myślę, że rozumiemy się dosyć inaczej. A może tobie nie zależy tak jak mi ? Może to wszystko jednak jest bez sensu ? Bez sensu się starać o taką osobę? Tego nie wiem.




Dodatkowo na dresslily trwają teraz promocje z okazji ,,Black Friday" jeszcze przez dwa dni.

CLICK
CLICK
CLICK


13 comments:

  1. Niestety niektorzy nie potrafią docenić starań drugiej osoby, doceniają je dopiero po czasie, ale wtedy najczęściej jest już za późno...


    świetna bluzka <3
    bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Bluzka rewelacyjna. A co do tekstu.. powiem coś, co mi powtarzała babcia: im bardziej komuś w dupę wchodzisz, tym głębiej Cię tam ma. :-D

    Jestem zdania, że pomoc jest jak najbardziej wskazana, ale jeśli ktoś jej nie docenia należy sobie odpuścić i po prostu szanować samego siebie. :-)
    Pozdrawiam. :-)

    ReplyDelete
  3. Śliczna koszulka:)
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. bluzka bardzo w moim stylu! <3

    ReplyDelete
  5. Fajna bluzka :D!

    nataliacieslak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mam nadzieje, że to zdjęcia z dni, kiedy było jeszcze ciepło, bo teraz to zamarzłabyś : o czekam na coś świątecznego Kochana ;)
    pozdrawiam cieplutko ;)

    ReplyDelete
  7. sliczna bluzka ;)

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia.

    ReplyDelete
  9. Outfit i krótka notka a la pamiętnik.. hmm.. ciężko mi tutaj coś stwierdzić, ponieważ stylizacja jest codzienna, a tekst dotyczący jednak czegoś głębszego. Myślę, że wielu osobom bardzo podoba się taka forma, jednak ja zawsze stawiałam na bardziej szalone stylizacje. Może spróbuj trochę czegoś innego? Jakieś 'zwariowane' ciuchy. To wszystko może dodać więcej oryginalności♥ Poza tym baaaardzo gratuluję Ci, tyle czasu na blogu. Jak zobaczyłam opis, to po prostu, aż nie dowierzałam. 2014? GRATULUJĘ!
    truruts.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetny post :)

    https://emiilyrutherford.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. śliczny ten tshirt!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete