11/14/2017

WISHLIST GAMISS

Hejka!
Zdecydowałam, że skoro nie mam teraz czasu wybrać się na zdjęcia to dam wam kilka propozycji już typowo przygotowujących na czas jesień-zima.Propozycje są ze sklepu gamiss, którego asortyment jest naprawdę ogromny i świetny. Każdy z nas zdecydowanie znajdzie coś dla siebie. Uwielbiam takiego typu ubrania, są naprawdę cieplutkie i chyba to jest jeden z tych plusów dzięki którym lubię te pory roku, a wy ? Lubicie Jesień i zimę ?


1. click  2.click  3.click 4.click



21 comments:

  1. Śliczne ciuszki wybrałaś :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super ciuszki, a bluza w różyczki jest moim zdecydowanym ulubieńcem! <3

    ReplyDelete
  3. Świetne kombinacje. Zwłaszcza ta na górze po prawej, piękna jesienna kreacja.

    ReplyDelete
  4. Cudowna bluza! Uwielbiam zimę, wszystkie sweterki, grube skarpety i litry herbatki z miodem i cytryną❤
    H&G

    ReplyDelete
  5. Sweterek- sztosik. Już ci poklikałam we wszystko Sikorko <3

    ReplyDelete
  6. Bluza/sweterek na drugim zdjęciu jest przepiękna <3

    ReplyDelete
  7. Jesień i zima tak jak inne pory roku mają w sobie dużo pozytywnych cech jak i negatywnych. Ja na przykład uwielbiam je za to, że mogę nosić ciepłe swetry i bluzy :)

    ReplyDelete
  8. bluza z naszywkami jest piekna!

    ReplyDelete
  9. bluza misiowa świetna <3
    zapraszam do siebie :)
    migliorevita.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ta biała bluza z nadrukami wygląda świetnie! :)

    ReplyDelete
  11. Ta jasna bluza jest bardzo ładna :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo lubię ten sklep, można w nim dużo ciekawych rzeczy znaleść.

    ReplyDelete
  13. Super te ubrania :) pozdrawiam ! :)

    ReplyDelete
  14. Super rzeczy wybrałaś ! ps. Poklikałam w linki ;)

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  15. Bardzo lubię, ale zawsze ciężko znoszę pogodę i zimno :(
    Śliczne ubrania wybrałaś!
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam takie bluzy jak na powyższym zdjęciu... na pewno będę częściej wpadać :)

    ReplyDelete