11/20/2017

TAKE YOUR TIME


Nie spiesz się. Nie przyspieszaj swojego życia, dnia. Każdy z nas żyje w ciągłym stresie, a jego życie z dnia na dzień leci coraz szybciej. Pomyśl jak oderwać się od rzeczywistości, jak spędzić choć jeden dzień wyjątkowo, nie spiesząc się. Spędzić ten czas z rodziną bądź przyjaciółmi, oni też nas potrzebują jak my potrzebujemy ich, to działa  w obydwie strony. Żyjemy tylko raz, nawet nie wiemy ile zostało nam jeszcze czasu, czy zdążymy zrobić to co chcieliśmy zrobić zawsze. Zwolnij. Pomyśl. Życie na ziemi nie jest wieczne, w pewnym momencie linka się  urwie, a my znikniemy. Najprawdopodobniej żałując tego czego nie udało nam się dokonać.




T-shirt: click

23 comments:

  1. Śliczna koszulka.
    Ja sama jestem w ciągłym biegu i ostatnio doszłam do wniosku, że muszę zwolnić... Jak się człowiek zatrzyma to wiele zauważa.
    H&G

    ReplyDelete
  2. Idealna wiosenno - jesienna stylizacja. Bluzeczka cudownie wygląda i prezentuje się wspaniale.

    ReplyDelete
  3. Ładnie:)
    http://rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Racja, to tempo jest naprawdę przerażające :/
    Fajny t-shirt :)

    ReplyDelete
  5. O tak stres to codzienność w obecnych czasach, a przynajmniej w moim życiu. Jestem osobą, która strasznie się wszystkim stresuje, ale tak, robię sobie raz w tygodniu taki dzień tylko dla mnie, nigdzie się nie spiesząc, nie planując nic, przeważnie robię sobie "domowe SPA" ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo mądry temat poruszyłaś, w dzisiejszych czasach każdy gdzieś goni, za karierą, za kasą, zupelnie zapominając o czasie poświęconym bliskim :/ to smutne :/


    Świetnie wyglądasz :)
    11,99$
    mogę rownież prosić o klik ? :) :*

    ReplyDelete
  7. ehh... ta gonitwa... :/ a czasem bardziej niż zdobyte pieniądze czy kariera w biegu, cieszy po prostu chwila zatrzymania się i delektowania spojrzeniem bliskiej osoby czy chociażby padającym deszczem.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. To czas się niesamowicie śpieszy, a nie ja. ;C
    http://screatlieve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja ostatnio zwolniłam i zaczęłam sobie planować czas.

    ReplyDelete
  10. Świetna bluzka! Masz cudowne włosy :D

    ReplyDelete
  11. Czas ucieka,a nikt za nas nie przeżyje naszego życia. Czasami warto trochę zwolnić to nasze wariackie tempo! 🙄 Super wpis! Pozdrawiam Karola 💋

    ReplyDelete
  12. piękna koszulka :) mega mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  13. Niestety ja ciągle żyję w pośpiechu, ale takie to już życie kiedy jednocześnie łączy się szkołę i pasję. T-shirt jest prześliczny! ♥

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładna koszulka i zdjęcia

    ReplyDelete
  15. Życie pędzi. Szkoła i dodatkowo zabiera mi dużo czasu, który mógłbym sporządzić na realizowanie swojej pasji. Agh, ale często robie sobie takie lekkie oderwania od rzeczywistości i wybieram się na party c:

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Stres to najgorsze co może być, oprócz tego, że w życiu potrafi sporo namieszać, to do niczego się nie przydaje :/
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/11/sami-wyznaczamy-granice-normalnosci.html

    ReplyDelete