11/06/2017

I REGRET


Żałuję, że tak się to potoczyło. Żałuję tego, że nie postąpiłam inaczej. Czuję się tak obojętnie, że gdybym kiedykolwiek miała to wytłumaczyć, nie umiałabym. Patrząc na te osoby to myślę, że  mogłoby być naprawdę inaczej. Kontakt nie zostałby urwany, każdy nornamlnie by się do siebie odzywał. Zrobiłam jak inny, olałam. Zachowałam się źle, nieodpowiednio ? Choć ta wina nie leży tylko po mojej stronie. Każdy z nas jest sobie winien, każdy z nas zachował się tak jak się zachował. To wszystko jest bez sensu, że  zmieniając swój styl życia tracisz kogoś na kim Ci zależy, ale to przecież tylko życie. W życiu jeszcze dużo nas czeka, czeka nas coś czego byśmy się nie spodziewali. Bo przecież życie to jedna wielka zagadka nie sądzisz ?





                          BAG: click    sweatshirt: click

21 comments:

  1. Świetny klimat zdjęć. Fajna stylizacja :-)

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja na luzie :)

    ReplyDelete
  3. Świetna bluza, cudownie się prezentuje!:)

    ReplyDelete
  4. W życiu nie powinno się niczego żałować ! Super wyglądasz ;>

    roksanary.com

    ReplyDelete
  5. W swoim życiu wiele razy wybrałem złą decyzje. Pomimo tego że żałuję - nauczyło mnie to coś i staje się silniejszy :))

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Uczymy sie na błędach kochana! Nie ma na swiecie ludzi ktorzy sa bezbłędni i nie żałują pewnych rzeczy :) super miejsce na zdjecia! Buziaki

    🍁 Caiawichowska 🍁

    ReplyDelete
  7. Super psot! :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo mądry i życiowy post. Ja prowadzę się jedną prostą zasadą w życiu: Jeśli ktoś nie polubił mnie taką jaką jestem na prawdę, to nie ma powodu płakać za takimi ludźmi. Całe życie nabierasz doświadczenia, uczysz się żyć, kiedyś to co było niezrozumiałe, dzisiaj znamy za dobrze. Piękny blog. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się bluza ;)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  10. Piekne zdjecia Kochana <3 Bardzo lubie takie kolory

    ReplyDelete
  11. Błędy często popełniamy, Naważniejsze aby umieć wyciągać z nich wnioski.

    ReplyDelete
  12. Z relacjami i przyjaźniami tak jest, że czasem się rozpadają, z naszej winy lub nie, ale tak jak napisałaś, w życiu jeszcze wiele na nas czeka, więc nie ma chyba sensu rozmyślać nad tym, co by było gdyby :)
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia , a jeżeli chodzi o błędy popełnia je każdy z nas.
    Na błędach najlepiej się uczyć.

    ReplyDelete
  14. Błędy popełniane przez nas w życiu są nieuniknione, najważniejsze, aby wyciągać z nich wnioski.
    Ładne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetna stylizacja! Piękne zdjęcia! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Fajne foteczki.
    Bardzo ładna ta bluza.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Wiem że pewnie mój komentarz o takiej a nie innej treści nie będzie pozytywnie odebrany to czuję że muszę to napisać. Stylizacja i zdjęcia niej to nie jest dobre tło do tekstu skłaniającego do głębszych przemyśleń.

    Ładna bluza i w życiu tak bywa; to nie ma sensu

    ReplyDelete