11/24/2017

BLACK FRIDAY CHOIES

Właśnie zbliżamy się do tak zwanego ,,Black Friday" z tej okazji choies ma dla nas naprawdę mnóstwo świetnych zniżek, z których warto skorzystać. W tym wypadku przygotowałam dla was mały kolaż z propozycjami ubrań, które można zdobyć na wyprzedażach. 

  
                             click                                              click                                           click



                              click                                            click                                                click
Mam dla was również kod rabatowy, który daje 10% zniżki: ebates10







19 comments:

  1. Różowy sweter po środku jest absolutnie cudowny. Coś czuję, że niedługo wybiorę się na poszukiwanie♡
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. bardzo ładne propozycje :)

    ReplyDelete
  3. Swietne propozycje. Tylko następnym razem bez futer proszę !

    ReplyDelete
  4. Śliczne szczególnie trzy pierwsze :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Trzy pierwsze rzeczy cudowne! Wlatują na moja wishlist :)

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Czemu wszystko mi się podoba :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Pierwszy kolaż ze sweterkami jest świetny :)

    ReplyDelete
  8. Futro na środku to totalny must have sezonu, sama bym takie chciała <3

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ta pierwsza bluza jest genialna 😍

    ReplyDelete
  10. Śliczne rzeczy, muszę zajrzeć na stronę sklepu. :) Może znajdę coś dla siebie.

    ReplyDelete