10/21/2017

FALSE


Jestem w kropce. Przynajmniej tak sądzę. Do pewnego momentu twierdziłam, że pozbyłam się ze swojego życia fałszywych osób na dobre. Pomyliłam się, nie dostrzegłam, że otaczają mnie tacy ludzie. Byłam szczęśliwa do czasu, nie twierdzę, że teraz też nie jestem. Najzwyczajniej nie mam pojęcia czy się śmiać czy płakać. Mam ochotę wytłumaczyć to co wydarzyło się jakiś czas temu. Tylko boję się. Boję się konsekwencji, które mogą mnie dotknąć. Nie umiem postawić się temu co może nadejść. Zdecydowanie nie potrafię zrozumieć samej siebie, swojego toku myślenia. I chyba w tym tkwi problem.





22 comments:

  1. bardzo fajna kurtka;)
    www.flare.com.pl

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz :)
    Jak najszybciej kochana pozbądź się ze swojego życia fałszywych ludzi, nie ma na co czekać....
    To przykre, że często zawodzimy się na bliskich nam osobach.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudownie wyglądasz, bardzo podoba mi się stylizacja:)

    ReplyDelete
  5. Pewne osoby trzeba od siebie odsunąć bez względu na konsekwencje bo w przyszłości może być jescze gorzej :)
    Kurtka jest boska !

    ReplyDelete
  6. Zawsze znajdą się osoby, które są fałszywe a które nas otaczają. Ja dopiero po czasie zobaczyłam ile ich w moim życiu było :/
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  7. niestety, to czesto przytrafia sie osobom, ktore sa zbyt ufne :/ Trzymaj sie, i pamietaj nigdy nie moze byc caly czas zle, NIGDY :)
    Zapraszam do siebie :) http://karolinalisa.xaa.pl/

    ReplyDelete
  8. Piękna kurteczka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetna ta ramoneska! Ładnie Ci w niej :* :* :*
    Zapraszam: agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Piękna ramoneska badzo fajnie na Tobie się prezentuje
    http://www.fashionbyfeather.com/

    ReplyDelete
  11. Kurtka świetna ! Lubię taki styl ramonesek <3
    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    migliorevita.blogspot.com/2017/10/sweet-dream-od-twinkledeals.html

    ReplyDelete
  12. Fajna stylizacja ♥ Kurtka mi się bardzo podoba!
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę ♥ Pozdrawiam cieplutko@

    Zapraszam do Siebie
    recenzjella.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Beautiful look! I love it!

    New follower! Follow back? ;)
    🍁🍂 MARY MARÍA STYLE 🍂🍁

    ReplyDelete
  14. Ostatnio świat cały jest fałszywy. Każdy z nas w pewnym sensie też taki jest. Taka już chyba nasza natura

    ReplyDelete
  15. Teraz ciężko znaleźć prawdziwą przyjaźń, bo każdy widzi w kimś jakiś interes grrr to smutne, ale prawdzie :/

    Świetna ramonka ajćććć sama dumnie bym taką nosiła <3
    super wyglądasz :)

    ReplyDelete
  16. Ale genialna kurtka! :) Niestety nawet największa przyjaźń może się zepsuć :( Najważniejsze, żeby obie strony się szanowały, wspierały i dobrze się czuły przy sobie.

    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    ReplyDelete
  17. Trzymam kciuki, żeby wszystko w Twoim życiu się wyjaśniło :) Najważniejsze to odnaleźć siebie w tym wszystkim i nie dać się zatracić :)
    PS Super kurtka :)

    ReplyDelete
  18. Fantastycznie wyglądasz. Chociaż ja kurtek nie noszę wolę płaszcze albo sztuczne futerka.
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  19. Jestes przeurocza i masz cudne wlosy! Ja odcinam sie od fałszywych osob i takich, ktore zle na mnie wpływają w sensie psychicznym. Mysle ze jest to bardzo dobra postawa :) buziaki!

    🛍 Caiawichowska 🛍

    ReplyDelete
  20. Świetny post! Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :) świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  21. Mega stylizacja! :) kurtka jest piękna !

    ReplyDelete