10/12/2017

WISHLIST AUTUMN / ZAFUL


Jesień w pewien sposób jest bardzo przyjemną porą roku ze względu na ciepłe bluzy, sweterki czy picie gorącej czekolady. Właśnie za to lubię jesień. Oczywiste, że ma również swojej minusy, których naprawdę nie trawię, ale jednak nikt tego nie zmieni. Dlatego dziś przybywam do was z kilkoma propozycjami, myślę, że odpowiednich ubrań na tą porę  roku od firmy  zaful.



            click                click                   click                                                


                     click                               click                                      


27 comments:

  1. Świetny wybór! Płaszczyk przecudny :D
    Poklikane kochana :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne rzeczy! ;) Ja również bardzo lubię jesień za ciepłe swetry.

    ReplyDelete
  3. Fajne rzeczy! Jesień mimo swojej szarości ma kilka plusów, właśnie tak jak napisałaś te ciepłe sweterki.... :) Uwielbiam :)

    ReplyDelete
  4. podoba się mi miodowy sweter
    www.flare.com.pl

    ReplyDelete
  5. Ojej te cieplutkie bluzy cudne!

    ReplyDelete
  6. Wybrałaś cudowne rzeczy! Ta żółta bluza jest piękna! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny wybór 😊 płaszcz i bluza są cudowne

    ReplyDelete
  8. Żółta bluza wygląda fantastycznie. Ja osobiści pozostanę w moim czarnym kolorze.

    ReplyDelete
  9. Pierwszy płaszczyk genialny. Kolor swetra brąz genialny

    ReplyDelete
  10. Błękitny płaszczyk cudowny 💙💙💙❗❗❗

    ReplyDelete
  11. Bluza nr 2 i sweter nr 3 to moi ulubieńcy <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam ciuszki ze strony Zaful :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wybrałaś piekne rzeczy,cudowne kolory. Pomogłam,klikając we wszystkie linki :)

    ReplyDelete
  14. Wspaniałe rzeczy ♥ Idealne na tę porę roku ♥ Bardzo podobają mi się kolorki i z przyjemnością odziałabym się w te ciuszki ♥ Pozdrawiam Sabrooowska

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam takie sweterki, bluzy czy płaszcze *o* A kolorki idealne na tę porę roku

    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Masz bardzo podobny gust do mnie ;)

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajne ubrania! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękne rzeczy :) Uwielbiam taki odcień różu, jak na ostatnim zdjęciu :) Poklikałam :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jesienne sweterki w kolorze brązu/ żółtego są świetne!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Najbardziej spodobała mi się ta brązowa bluzka :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo podobają mi się te sweterki, wyglądają cudownie ♥
    Choć ta żółta bluza też rzuciła mi się w oczy, ogólnie wszystkie ubrania są super :)

    ReplyDelete