11/09/2014

Wygodne fryzury do szkoły;)

Hej!
Dzisiaj chcę wam pokazać wygodne moim zdaniem fryzury do szkoły :*
dziś podam tylko 3 bo to są moje ulubione *.*
1.
jak widac zwykła prosta fryzura tylko rada 
kiedy chcecie miec rozpuszczone włosy do skoły 
to weźcie w razie co szczotkę do włosów jak tak robię zawesze ♥.♥
2.
P.S to bardzo stare zdj z zeszłego roku haha♥
Ta fryzura jest bardzo wygodna cały czas ją czesałam do szkoły w 4 klasie ale dziewczyny mnie namówiły żebym chodziła we włosach rozpuszczonych i tak mi  zostało do dziś ahahah!♥♥♥
a teraz fryzura 
3.
A to zwykły kok bardzo mi sie podoba właściwie nigdy jeszcze nie miałam go w szkole ale w codziennym dniu czyli że po szkole np sobie czesałam i to nie raz heh♥

To na tyle może jeszcze dziś napiszę posta na tematykę kosmetyczną ♥

PA:***

No comments:

Post a Comment