11/09/2014

Recenzja szczotki tangle teezer♥

Hej!
Słuchajcie haha ♥ Ostatnio zastanawiam się nad nagrywaniem vloga na youtube..Co prawda nie mam kamerki do nagrywania ale mam wiele różnych propozycji może wy macie jakieś z chęcą wysłucham ;) piszcie tu na blogu pod postami ;*
ale do rzeczy chcę wam dziś trochę opowiedzieć o słynnej szczotce tangle teezer☻
oryginalna tangle teezer wygląda tak :
jest jeszcze wiele różnych kolorów *.*
Ta szczotka nadaje się tak właściwie tylko do domu ale kto jak woli bo zazwyczaj jak ktoś nosi np: w plecaku albo w torebce bo te włoski się niszczą tak jakby to powiedzieć przekrzywiają się niestety :(
a to jest drugi rodzaj tej szcztki w 100% ten nadaje się do torebki i plecaka ponieważ? proszę zobacz sama ^.^
Jak widzicie ma taką ochronę w tym nic z włoskami się niedzieje to jest ten + ale niestety tak ja patrzłam na allegro te są o wiele droższe :(  Ta przedstawiona czyli 2 jest mniejsza od 1 w tym nadajię się do noszenia w torebkach :*




Tangle teezer ♥ Jest naprawdę wspaniała roszczesuje włosy nadając im objętość i roszczesuje wszelkiego rodzaju kołtuny ! Chyba każda z nas chcę taką! haha♥
roszczesuję suche jak i mokre włosy  bez problemu a co najlepsze nie wyrywa włosów i robi masaż jak słyszałam xD :D 

To na tyle tej recenzji 

Pa:*




No comments:

Post a Comment