7/14/2018

WISHLIST DRESSLILY


Jak wam minęło te dwa tygodnie lipca ? Ja osobiście leniuchowałam i aż zdziwiłam się, że tak szybko minęło, ale mam jeszcze czas i kilka planów, które mam nadzieję uda mi się zrealizować. A wy macie jakieś plany?
Przy okazji mam dla was kilka propozycji na lato ze sklepu DRESSLILY. Stronka  ma naprawdę świetne rzeczy i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.


                                click                                        click                                                click


                            click                                             click                                              click



Here are the new arrival:
click

Top Fashionable women dresses:
click

Mam również dla was kod rabatowy do dresslily : DLTina, który daje -10%

Hot bikini woman:
DRESSHEAD

17 comments:

  1. Super moja droga blog oglada sie go z przyjemnosci dopracowany i ciekawe posty przyciagaja. W eolnej chwili zapraszam zostaw jakis slad:modnybuziaczek177.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kiedyś słyszałam o tej stronce! Ma super asortyment. Chciałabym wydać tam cała wypłatę haha. Świetne ciuchy wybrałaś! Buziaki :)

    ReplyDelete
  3. te szorty mi się bardzo podobają <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  4. Poklikane :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetne spodenki :) A ja mogę Ci jedynie pozazdrościć leniuchowania :) ja zaczęłam pracę a jeszcze czekają mnie praktyki i odpocznę dopiero od połowy sierpnia do października :)
    olsonbxxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne propozycje, sklep jest mi znany. :)
    Kliknęłam w dwa linki :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  7. Te spodenki genialne! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Spodenki mi się bardzo podobają :) Poklikane
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  9. Świetne propozycje :) bardzo lubię ten sklep mam z niego kilka rzeczy i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładne rzeczy! Większość bym założyła!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.aleksandra-rutana.pl

    ReplyDelete
  11. Świetny blog oraz wygląd ;) Serdecznie zapraszam do mnie na bloga dopiero zaczynam :)
    https://polskadziewczyna8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super wpis kochana <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    ReplyDelete
  13. Super te ubrania, poklikałam:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    ReplyDelete