5/09/2019

CHANGE IS GOOD


Zmiany w życiu to czasem naprawdę coś dobrego. Nie mówimy o zmianach na siłę, bo jednak nie o to w tym chodzi, przecież nie będziemy zmieniać się tylko i wyłącznie z powodu jakiejś osoby bądź osób, zmieniamy się dla samego siebie i również dla dobrego samopoczucia. Od jakiegoś czasu ja krok po kroku staram się zmienić coś w swoim dotychczasowym życiu i stwierdzam, że małymi krokami udaje mi się to. Od 5 miesięcy mamy nowy rok, a u mnie zdążyło już wydarzyć sie tyle sytuacji, które myślę, że czegoś mnie nauczyły i wiem, że wydarzy się jeszcze ich naprawdę wiele.





5 comments:

  1. Ale masz piękną figure *.*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się! Sama lubię zmiany!
    Wyglądasz ślicznie!

    fascyNATKA

    ReplyDelete
  3. Zmiana to nieustanny proces naszego życia, więc to pozytywne zjawisko!
    świetny zestaw
    https://maaddami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. zmiany są super <3 ale to wszytako zależy od człowieka jak to lubi <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete