9/25/2017

WISHLIST ZAFUL DRESS

                       orange bodycon dress

                                                                 1.  click    2. click  3.click

                                                         
Aktualnie jestem trochę świeżo po chorobie dlatego nie mogę wybrać się na zdjęcia dla was. Szkoda bo mam parę postów na zapas i nie mogę doczekać się kiedy je wreszcie opublikuje. Więc dziś przychodzę do was z małą propozycją  od firmy ZAFUL. Kilka sukienek wpadło mi w oko i stwierdziłam że przedstawie je i wam.

(kliknij w zdjęcie banneru)
Sklep ZAFUL przygotował również kupon na zakupy.
Kod to: ZFEN

19 comments:

  1. bardzo fajna sukienka:)
    www.flare.com.pl

    ReplyDelete
  2. Świetna wishlista!
    Oczywiście poklikane :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczne ubrania ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zaful ma naprawdę ogromny asortyment z sukienkami. Boskie są ^^
    Obserwuję ^^

    ReplyDelete
  5. Super ciuszki, sukienka w kwiatki naj naj najlepsza <3

    ReplyDelete
  6. Ślicznie sukienki! <3 Pozdrawiam!
    Lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. tapomarańczowa sukienka w kwiaty jest taka piękna <3

    ReplyDelete
  8. Świetne te sukienki, sukienka w kwiaty jest cudowna! Też jestem po chorobie:)

    ReplyDelete
  9. Ta w pudrowym różu jest boska <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    ReplyDelete
  10. Żadna z proponowanych tu sukienek nie przypadła mi do gustu.

    ReplyDelete
  11. Sukienki​ mają bardzo ładne kolory :)

    ReplyDelete
  12. Te pomarańczowe sukienki to goal! Super sa naprawde ;) powodzenia we wspolpracy, buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    ReplyDelete
  13. Najbardziej podoba mi się sukienka w kwiaty ! Piękna jest ;)

    ReplyDelete
  14. Sukienka z dużymi rękawami jest piękna!

    ReplyDelete
  15. Wszystkie ciuszki wyglądają super, poklikałam w linki - oby współpraca się udała :D

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  16. Każda z tych sukienek jest bardzo indywidualna i rzadko spotykany. Są zdecydowanie unikatowe. Bardzo mi się podobają. :-) Linki odwiedzone. Obserwuję i pozdrawiam. :-) PS życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :-)

    ReplyDelete
  17. Nie w moim stylu. ;)
    http://screatlieve.blogspot.com
    http://www.youtube.com/watch?v=eWBdJ1JeS7A

    ReplyDelete
  18. Zaful ma duży i piękny asortyment czy to jeżeli chodzi o sukienki, czy jeżeli chodzi o inne części garderoby ☺

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    ReplyDelete