4/08/2017

ME AND MY FRIENDS

Kiedyś nie zdawałam sobie sprawy, że osoby takie jak te istnieją. Przyjaciel to osoba, z którą zawsze pogadasz, pośmiejesz się. Kiedyś nie myślałam, że dzięki nim poczuje się bardziej pewna siebie. Poradzę sobie z najmniejszym problemem jaki stanie na mojej drodze. Z czasem to czego nie znałam, poznałam lepiej. Teraz jest wszystko na swoim miejscu, do końca może i nie, są jakieś przeszkody, ale radzić zawsze sobie trzeba. Poruszałam juz temat przyjaźni na tym blogu, ale wtedy raczej w innej formie niz ta. Uwielbiam osóbki, które mnie w tej chwili otaczają i jestem im wdzieczna za to, że mój uśmiech widnieje dalej na twarzy.











Dodatkowo jakis czas temu przyszła do mnie paczka z Rosegal.





             |PALETA| |CIENIE| |PĘDZLE|            |BRWI|

Zapraszam również na bloga Julki !












18 comments:

  1. Super zdjęcia! Przyjaciele to skarb, o który należy dbać i go pielęgnować. Po uśmiechach wnioskuję, że lubicie spędzać czas ze sobą, oby więcej takich radosnych chwil :)


    Pozdrawiam, irrytacja.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia

    ReplyDelete
  3. Tak przyjaciele to nasz skarb. Fajnie by było gdybyś coś napisała o tych kosmetykach

    ReplyDelete
  4. Jakie kochane zdjęcia <3
    Poklikane

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fajnie, że już w tak młodym wieku masz tak bliskie osoby, bo przyjaciele to ludzie niezastąpieni :) genialne zdjęcia!
    http://easy-freaky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetne, pozytywne zdjęcia :)
    Przyjaźń to wspaniała relacja.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny post i bardzo piękne zdjęcia. Pędzelki cudowne :)

    ReplyDelete
  8. Pozytywne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pozytywne zdjęcia z przyjaciółmi. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. Fajne zdjęcia:)
    Super zamówienie :)

    ReplyDelete
  11. świetne i pozytywne zdjęcia z przyjaciółmi :)
    a kosmetyki z rosegal bardzo fajne!

    ReplyDelete
  12. Ładne zdjecia :) U mnie kiedys tez byly takie silne przyjaznie do czasu kiedy kazda z nas nie poznala chlopaka wtedy trudniej sie utrzymac w relacji.

    ReplyDelete
  13. Ale świetne zdjecia! Masz wspaniałą przyjaciółkę <3 wyglądacie jak siostry

    ReplyDelete
  14. Zaciekawiły mnie te pędzle :)
    Buziaki kochana,

    http://loveshinny.pl

    ReplyDelete