February 29, 2016

Relacje z koncertu w Radomiu 26.02.2016 r !

Hejka!
Dziś znów inna tematyka posta ostatnio staram się nie tylko pisać o modowych sprawach lecz także o moim życiu i wydarzeniach w nim związanych jak i także o różnych przemyśleniach. No to jak już widzicie po tytule posta dziś mam dla was drugie ważne wydarzenie w moim życiu :) bo pierwsze było to spotkanie BAM na young stars on tour 2015 ;) 
A więc 26.02 odbył się koncert Jeremiego i Artura Sikorskich w resursie u mnie w mieście. Koncert rozpoczął się o 18 ale osoby z biletami vip wchodziły pół godziny wcześniej.


Ja miała zwykły bilet a w sumie miałam najlepsze miejsce bo przy samej scenie. Koncert trwał tak ok. więcej niż godzinę w sumie nie wiem bardziej byłam zajęta zabawą na koncercie niż godziną hah wiem że w domu byłam po 20 parę minut ;)
Jeżeli chodzi o miejsce zmieniłam je po jakimś czasie bo przemieściłam się na schody które prowadziły na samą scenę brakowało mi jednego kroku by już na niej być więc jednym słowem miałam farta hahaha.


Zdjęć wiele nie porobiłam ponieważ szczerze mówiąc było trochę trudno bo były również momenty kiedy Jeremi tańczył i o wiele lepiej było nagrywac filmy na snapie. 


Po występie chłopaki wyszli z sali i usiedli na krzesłach i podpisywali a to bilety , płyty a nawet i obudowy na telefon co się dało ! Jednak ja nie zdążyłam :( trudno jednego czego nie zapomnę to tego że gdy byłam na tych schodach Jeremi zobaczył że płaczę wskazał na mnie i się patrzył i uśmiechał ! 


Chłopaki także normalnie sobie żartowali i rozmawiali z nami atmosfera była bardzo fajna. Ogólnie koncert oceniam na 10/10 było niesamowicie jak i na young stars on tour :**



Jakość niektórych zdjęć również nie jest idealna bo jak już wspominałam wyżej trudno było zrobić zdjęcie :) 

Myślę że post wam się spodobał i widzimy się w kolejnym.

Trzymajcie się pa ;**





20 comments:

  1. Przyznam, że nie kojarzę, ale jestem zdziadziała. Zazdroszczę jednak dobrej zabawy. Nic nie przebije dobrego koncertu! Fajny post. Życzę Ci mnóstwa takich imprez!

    ReplyDelete
  2. wowo zazdroszcze ze byłas na jego koncercie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Widze ze koncert udany! A to najwazniejsze :* super wszystko napisane, fajna pamiątka! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. Boziu zazdroszczę ci , ze byłaś na ich koncercie <3 xd

    ReplyDelete
  5. Fajnie, że piszesz tez o innych sprawach niż moda :)
    Zazdroszczę koncertu, sama ich bardzo lubię i często słucham, oglądam na snapie :D
    Ciesze się ze ci się podobało, pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę *0* *-*
    http://littlesandrapl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ojej ale ci zazdroszcze :)
    super zdjecia!

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja mam z nimi zdjęcie i byłam na tak jakby koncercie gdy podpisywali płyty :)

    ReplyDelete
  9. Ale fajnie, ze miałas taką okazje :d Ja jade na koncert Rihanny w sierpniu <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cudowna relackaj z koncertu ja tez był chciała pojechać na jego koncert :)
    Sliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  11. Jeejciu, zazdroszczę :(
    http://ibaginska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. zazdroszczę :((((
    http://diveex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jejku te uczucie kiedy na Ciebie wskazał musiało być niesamowite haha! Ja niestety jeszcze nigdy nie byłam na koncercie. Ale mam w planach pojawić się na Open’erze, bo mieszkam w Gdyni i Sopot mam tuż obok :D
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  14. Kocham Jeremiego. Ja kiedyś na koncercie Natalii Szroeader (?) wysłałam jej serce i ona je zobaczyła i mi odesłała *-* ten szok i w ogóle nazywała nas chórkiem ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  15. Fajne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. o, to super, ze tak Ci sie podobalo!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zazdroszczę, ja już dawno nie byłam na dobrym koncercie :) bardzo bym chciała ale nie mam tak naprawdę ani czasu ani pieniędzy na to.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. po samych zdjęciach już widać, że było super ;)

    ReplyDelete
  19. Super :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete