11/28/2015

Youngstars on tour 2015 ! Warszawa

Hej!
Było i szybko minęło jutro już minie tydzień jak spotkałam tak dużo fajnych osób i swoich idoli na żywo <3 To było wspaniale przeżycie którego nie zapomnę do końca życia ! 

Też spory czas nie było mnie tutaj i tym razem nie mam wytłumaczenia bo nie będę za każdym razem mówiła ze to przez szkole skoro i tak wiadomo ze to w sumie przez to ale nie tylko.

Teraz trochę wam powiem ze tęsknię trochę mam wielką ochotę znów ich wszysktich zobaczyć posłuchać z niektórymi miałam mozliwosc porozmawiania i zrobienia zdjecia ! No cóz wszystko co dobre szybko się kończy :) A z was ktoś był na tym wydarzeniu ?

Tutaj mam zdjęcie z Kislu  jest naprawdę fajny ;)



Jeszcze wcześniej przed Kislu wyszedł do nas Leo z Bars&Melody to było cudowne ze mogłam zobaczyć swoich idoli na żywo naprawdę !!

Poznałam również Sylwie Lipke jest naprawdę bardzo miła i dało się z nią pogadać :) 
I to juz ostatnie zdjęcie ;*


W domu byłam późno gdzieś po 21 :)

Aa jeszcze łapcie zdjęcia terefere! !


No i to juz tyle zdjęc ponieważ reszta to filmiki :)

Chce ktoś haul z tego co tam kupiłam ? Piszcie w kom ;)


To na tyle w tym poście ! Piszcie czy chcecie haul z tego co tam zdobyłam !!
Pa ; *

6 comments:

  1. trochę zazdroszczę spotkania BAM :D
    http://amelia-amyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. O jejku! Zazdrosczę takiego wyjazdu i takich doznan! ^o^
    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja już niebawem odwiedze Warszawę :3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oo megaa zdjęcia, zrób haul!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    ReplyDelete